• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педрада "Сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників у форматі організації освітньо-виховного процесу за програмою "Впевнений старт"

Педрада "Сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників у форматі організації освітньо-виховного процесу за програмою "Впевнений старт"

2021-03-11

/Files/images/2020-2021_nr/pedrada_sensorno-pznavalniy_roz-k/20210311_133917.jpg
11.03.2021р. в ЗДО "Лісова казка" відбулася педрада "Сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників у форматі організації освітньо-виховного процесу за програмою "Впевнений старт". Педраду розпочала директор закладу Савченко Л.А. з аналізом виконання рішень попередньої педради.
З огляду на те, що заклад працює за програмою "Впевнений старт", вихователь-методист Левковська Г.В. запросила педагогів до спільного кола. Під час полілогу учасники з'ясували суть поняття "сенсорно-пізнавальний розвиток", а також які форми та методи допомагають здійснювати сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільнят у рамках програми "Впевнений старт".
У супроводі мультимедійної презентації Галина Володимирівна проаналізувала стан роботи із сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників у ЗДО "Лісова казка". Під час свого виступу Галина Володимирівна відмітила різноманітність та ефективність інноваційних освітніх технологій, якими користуються педагоги для вирішення питання сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників: блоки Дьєнеша, конструктори LEGO та ZOOB, палички Кюїзенера, кубики Нікітіна, ІКТ (інформаційні комунікаційні технології), геоборд, сенсорна коробка, методика Ментаніум. Схвальну оцінку отримала робота вихователів Мельник М.О., Свирид Т.А., Сосновської Я.В., Чубирки Д.В., Литовченко О.В., Євстратенко Л.В., вчителя-логопеда Горбенко О.Г.
Галина Володимирівна зазначила, що рівень готовності дитини до навчання у Новій українській школі (НУШ) безпосередньо залежить від рівня сформованості у неї базових компетенцій, серед яких виділяють сенсорно-пізнавальну компетенцію. Сенсорно-пізнавальна компетенція передбачає сформованість у дитини сенсорних еталонів, а також володіння мисленнєвими операціями: аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння, абстрагування. В зв'язку з цим Галина Володимирівна наголосила на важливості використання у роботі з дошкільниками ігор для розвитку логічного мислення та поділилася досвідом використання власних розробок у роботі з вихованцями старшої групи.
Галина Володимирівна запросила педагогів взяти участь в одній з ігор на розвиток логічного мислення - "Посадимо клумбу". А оскільки однією з провідних форм організації освітньо-виховного процесу за "Впевненим стартом" є підгрупова робота у форматі 4×4, вихователь-методист запропонувала учасникам попередньо об'єднатися у команди.
Виступила вихователь середньої групи "Капітошка" Мельник М.О., яка поділилася досвідом використання у роботі з дошкільниками дерев'яного конструктора "Білдер".
Про різноманітність цікавих ігор та вправ з цеглинками LEGO йшлося у виступі практичного психолога та вихователя старшої групи "Теремок" Чубирки Д.В. Дарья Валеріївна провела з педагогами ігри "Так-ні", "Склади речення", "Пори року". Об'єднавши учасників педради у пари, Дарья Валеріївна запропонувала їм гру "Збудуй вежу".
В ході педради виступила директор Савченко Л.А., яка є тренером із впровадження програми "Впевнений старт". Вказуючи на помилки в роботі деяких педагогів щодо формату дня, реалізації теми дня, Людмила Анатоліївна наголосила на важливості проведення спільного кола з дітьми як традиції, що робить життя дітей у групі упорядкованим та ефективним.
Підводячи підсумки педради, вихователь-методист Левковська Г.В. зазначила, що сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників здійснюється в різних видах діяльності. Завдання педагогів - забезпечити відповідне предметно-розвивальне середовище та організувати ту чи іншу діяльність дітей таким чином, щоб вони не лише засвоювали сенсорні еталони, вміли виділяти істотні властивості предметів, помічати зв'язки між ними, а й почали застосовувати набуті знання у повсякденні, що є неодмінною умовою формування їх життєвої компетентності.
Директор закладу Савченко Л.А. та вихователь-методист Левковська Г.В. подякували педагогам за підготовку та участь у педраді, фото з якої можна побачити у Галереї - 2020/2021н.р.

/Files/images/2020-2021_nr/pedrada_sensorno-pznavalniy_roz-k/20210311_140729.jpg

/Files/images/2020-2021_nr/pedrada_sensorno-pznavalniy_roz-k/20210311_141607.jpg

/Files/images/2020-2021_nr/pedrada_sensorno-pznavalniy_roz-k/IMG-908e11c5e008a6cf190cd809e9c83357-V.jpg

/Files/images/2020-2021_nr/pedrada_sensorno-pznavalniy_roz-k/IMG-f48f48d901c4c4eba3da21c642cae12b-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 163

Коментарi