• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Семінар-практикум "Навчання дітей дошкільного віку розв'язуванню арифметичних задач"

Семінар-практикум "Навчання дітей дошкільного віку розв'язуванню арифметичних задач"

2021-02-15

/Files/images/2020-2021_nr/semnar_navchannya_dtey_rozvyazuvannyu_arifmetichnih_zadach/IMG-3edbd04c666c300070eab43977941d24-V.jpg
Однією із головних вимог початкової школи до математичної підготовки дошкільників є формування навичок самостійної пізнавальної діяльності, творчого потенціалу та здатності використовувати знання на практиці. Важливу роль у досягненні цієї мети відіграє розвиток математичного мислення, яке найактивніше розвивається у процесі роботи над арифметичними задачами.
15.02.2021р. в ЗДО "Лісова казка" відбувся семінар-практикум "Навчання дітей дошкільного віку розв'язуванню арифметичних задач", який підготувала та провела вихователь-методист закладу Левковська Г.В. Семінар проходив в рамках підготовки до педради "Сенсорно-пізнавальний розвикток дошкільників у форматі організації освітньо-виховного процесу за програмою "Впевнений старт".
Під час семінару педагоги ознайомилися з етапами та методами навчання дошкільників розв'язуванню арифметичних задач". Вихователь-методист Левковська Г.В. зупинилася на використанні дидактичних ігор на підготовчому етапі ознайомлення дітей із задачами. Навела приклад власних розробок ігор - "Більше-менше", "Магазин", "Виправ помилку", в тому числі й мультимедійних - "Рукавичка", "Розклади фрукти на тарілці".
Галина Володимирівна наголосила на важливості розвитку у дітей логічних операцій (синтезу, аналізу, узагальнення, порівняння, абстрагування) як необхідної умови у навчанні розуміти суть арифметичної задачі. Запропонувала до уваги присутніх приклади завдань для дітей на виконання логічних операцій.
Галина Володимирівна поділилася досвідом використання власноруч створених анімованих задач для дошкільників.
Для участі у практичній частині семінару учасникам було запропоновано об'єднатися у 3 команди. Ознайомившись зі структурою та типами арифметичних задач, педагоги взяли участь у вправах "Визначте тип задачі" та "Малюнок один - задачі різні".
В ході семінару вихователь-методист Левковська Г.В. розповіла педагогам про ефективиність методу наочного моделювання у навчанні дітей розв'язуванню арифметичних задач. Презентувавши власноруч створені схеми-моделі до задач, запропонувала педагогам створити схеми до віршованих задач за вибором і також презентувати їх колегам.
Під час семінару педагоги закладу позмагалися у придумуванні задач за сюжетними та предметними картинками, виявили творчі здібності та навички партнерської взаємодії.
Насамкінець учасники семінару отримали друковані матеріали з прикладами завдань на виконання логічних операцій та підбірку віршованих задач для дітей дошкільного віку, які для них підготувала вихователь-методист Левковська Г.В. Як проходив семінар-практикум, дивіться в Галереї 2020/2021н.р.

/Files/images/2020-2021_nr/semnar_navchannya_dtey_rozvyazuvannyu_arifmetichnih_zadach/IMG-75a00b0abeb50dba18b5c7a0bbbbfbfc-V.jpg

/Files/images/2020-2021_nr/semnar_navchannya_dtey_rozvyazuvannyu_arifmetichnih_zadach/IMG-0eacaaf9b92320ee995279290a548695-V.jpg

/Files/images/2020-2021_nr/semnar_navchannya_dtey_rozvyazuvannyu_arifmetichnih_zadach/20210215_144135.jpg

/Files/images/2020-2021_nr/semnar_navchannya_dtey_rozvyazuvannyu_arifmetichnih_zadach/20210215_144651.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 135

Коментарi